środa, 12 czerwca 2024

"Gdyby tylko wiedziała..." Lisa Jackson

 "Gdyby tylko wiedziała..." Lisa Jackson wydawnictwa Skarpa Warszawska to bestseller "The New York Times".

Podczas wypadku samochodowego jedna z kobiet ginie, a druga zapada w śpiączkę. Gdy kobieta wybudza się ze śpiączki okazuje się, że nic nie pamięta, a jej twarz została zrekonstruowana. Choć rodzina mówi jej jak się nazywa to wszystko dookoła jest dla niej obce. Czuje, że coś jej grozi, że jest w niebezpieczeństwie... Tylko nie wie dlaczego, bo nic nie pamięta, ale czuje to...

Bardzo czekałam na kolejną książkę Lisy Jackson. Po ostatniej jaką przeczytałam "Blisko domu" byłam pod wielkim wrażeniem. Czy tym razem było tak samo?

Tak, to rewelacyjny thriller. Autorka już w prologu dawkuje nam nieco emocji. Akcja zwiła i wciągająca. Sporo tu tajemnic i kłamstw. Podobno gdy nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze... Czy tu się również sprawdza w tej książce ? :) A gdyby byłam pewna, że zagadka została rozwiązana i już nic mnie nie zaskoczy to autorka zmienia nagle tor... i wszystko zmienia bieg dotychczasowych wydarzeń. Polecam! Zakończenie też Was zaskoczy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz