sobota, 29 czerwca 2024

"Zemsta rodziców" Daniel Hurst

 "Zemsta rodziców" Daniel Hurst wydawnictwa Filia to kryminał przesiąknięty chęcią zemsty.

Pewnego dnia Jacob- syn Sary i Guya wraca do domu i zamyka się we własnym pokoju. Nie chce z nikim rozmawiać. Okazuje się, że jest dręczony przez kolegę ze szkoły Masona. Gdy pewnego dnia Jacob wraca ze szkoły cały we krwi... jego rodzice planują zemstę...

"Zemsta rodziców" to książka, która ma niecałe 300 stron, więc czyta się ją niezwykle szybko. Napisana również jest fajnym i lekkim językiem. Pomysł na fabułę też zapowiadał się całkiem ciekawie. Jednak akcja toczy się baaardzo powoli i tak naprawdę książkę mogłabym streścić w kilku zdaniach. Nic tu takiego nie działo się, brakowało mi emocji. Jednak postanowiłam dać szansę tej książce z nadzieją, że zaraz się rozkręci i zacznie się dziać... 

Jacob jest dość zamknięty w sobie i nawet zbyt dobrze go nie poznajemy. Rodzice planują zemstę, ale taką, że jest ona opisana na 1-2 stronach i po wszystkim. Muszę przyznać, że zakończenie jedynie podobało mi się. Nie czytałam poprzedniej książki autora "Żona lekarza" także nie wiem czy była lepsza czy w podobnym stylu.

Mimo wszystko jestem bardzo ciekawa Waszych opinii :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz