środa, 27 czerwca 2012

Skrzydełka słodko- pikantne

Ostatnio wspominałam Wam o tych skrzydełkach, a dzisiaj przepis...

SKŁADNIKI:

  • 12 skrzydełek,
  • 4 łyżki słodko-pikantnego sosu chilli,
  • 3 łyżeczki słodkiej papryki,
  • 3 łyżeczki bazylii,
  • 1/2 łyżeczki chilli,
  • 1 łyżeczka sosu sojowego.
 Przygotowanie:
 
    Skrzydełka dokładnie myjemy, wyciągamy pozostałe piórka. Przygotowujemy marynatę z słodko- pikantnego sosu chilli, słodkiej papryki, bazylii, chilli oraz sosu sojowego. Smarujemy marynatą skrzydełka. Odstające części skrzydła zakładamy na kość. Marynujemy co najmniej 2 godziny w lodówce. Po tym czasie grillujemy ok 40 minut. Polecam.

6 komentarzy:

  1. słodko kwaśne muszą być fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem ,że są bardzo smaczne , jadłam takie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieki ich nie jadłam! Dzięki za przypomnienie:) Tao-tao mam zawsze w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak fajnie wypieczone, pychotka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mój mężuś by Cię nosił na rękach za taki obiadek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za przepis, dzięki niemu zaliczyłem :)

    OdpowiedzUsuń