poniedziałek, 2 listopada 2015

Sałatka z łososiem na pieczywie chrupkim

Dzisiaj u mnie powstała sałatka na pieczywie chrupkim. Jest to jedna z moich ulubionych sałatek wzbogacona pieczywem. Warto po jej zrobieniu odstawić ją na kilka godzin do lodówki by pieczywo zmiękło. Choć ja za długo nie czekałam, podobała mi się jego chrupkość i bardzo mi to odpowiadało :) Można pieczywo wcześniej pokroić i używać mniejszych kawałków, na pewno ułatwi to krojenie ;)

Składniki:

  • 1 opakowanie pieczywa chrupkiego ze słonecznikiem,
  • 1 puszka łososia,
  • 4 jajka,
  • 20 g żółtego sera,
  • 8 łyżeczek majonezu,
  • szczypiorek.

Przygotowanie: 

Każdy kawałek pieczywa chrupkiego smarujemy 1 łyżeczką majonezu. Układamy na desce dwa kawałki koło siebie i posypujemy startym serem. Następnie układamy kolejne dwa kawałki chlebka i pokrojone w kostkę białka. Kolejne dwa chlebki i odsączone kawałki łososia. Na ostatnie kawałki pieczywa wykładamy pokruszone żółtka i posypujemy posiekanym szczypiorkiem.


3 komentarze:

  1. idealna pozycja na śniadanko, chętnie bym zjadła ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszna sałatka :) Super pomysł na śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam. Przepysznie wygląda, na śniadanko idealnie ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń