piątek, 9 marca 2012

Nuggetsy z sosami

  Od czasu do czasu lubię zjeść coś prostego, łatwego, tzw. wsyp, wymieszaj, usmaż i zjedz ;) Postanowiłam zrobić nuggetsy dla porównania wzięłam dwie panierki.

Składniki:
2 piersi kurczaka,
1 opakowanie chrupery Knorr,
1 opakowanie kąski z kurczaka Winiar,
1 jajko,
olej do smażenia.

Przygotowanie:

   Kawałki kurczaka pokroiłam, obtoczyłam w jajku i obtoczyłam w panierkach. Muszę przyznać, że panierka z Winiar jest bardziej wydajna. Kawałki kurczaka smażymy na rozgrzanym oleju. Sosy również szybko przygotowałam z papierka, dodając do dipu słodko-kwaśnego tylko majonez i ketchup, a do sosu serowego majonez i śmietanę (bo nie miałam jogurtu). Jak dla mnie lepsze są Winiary, pod względem panierki i dipu ;)

10 komentarzy:

  1. fajna przekaska)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham nugetsy :) wygladaja bardzo smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "wsyp, wymieszaj, usmaż i zjedz" brzmi studencko i smacznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie pamiętam już jak smakują nuggetsy ehh.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne tylko ja nie przepadam za takimi chemicznymi dosypkami....moze masz pomysl czym to zastapic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. panierkę możesz zrobic z pokruszonych płatków kukurydzianych z dodatkiem bułki tartej ( na 1,5 szkl płatków 0,5 szkl bułki), dodaj odrobinę przypraw i oleju. Kawałki kurczaka zamarynuj w czym lubisz a potem zanurzaj w mące, jajku i panierce - wrzuć do piekarnika na ok.15 minut w 180 C. Sosy.. czosnkowy - majonez i jogurt naturalny (50/50) zaparzone oregano i czosnek. I możesz podrasować keczup - dodać chili i miodu żeby wyszedł słodko-pikantny.
      A do autorki : blog kulinarny z przepisem : weź torebki i zrób jak tam piszą.... ?

      Usuń
    2. dokładnie jako panierki można użyć płatków corn flakes,

      a do Anonima, który się nie przedstawił: po prostu testowałam sobie panierki Knorra i Winiar i porównywałam, która lepsza... stąd ten post :)

      Usuń