czwartek, 26 kwietnia 2012

Sadzone jajka w kokilkach

Pyszne jajka sadzone w kokilkach... sposób na szybkie i pyszne śniadanie :)

Składniki:
2 jajka,
1/3 kiełbaski,
1 plasterek żółtego sera,
szczypta suszonego koperku,
szczypta słodkiej papryki,
szczypta soli.

Przygotowanie:

   Do kokilek (są to takie małe naczynia do zapiekania) na sam spód wkładamy pokrojoną w drobną kostkę kiełbaskę lub szynkę. Na to wbijamy jajko i posypujemy pokrojonym żółtym serem. Posypujemy odrobiną soli, słodkiej papryki i koperku. Kokilki wkładamy do mikrofalówki na 1 minutę, moc 600 W. Jeśli białko będzie płynne to wkładamy jeszcze na kilka sekund.





7 komentarzy:

  1. Wygląda apetycznie ; prosze mnie poczęstoeać.

    OdpowiedzUsuń
  2. super:) tym bardziej ze przepadam za jajkami w kazdej postaci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jadłam, chętnie spróbuję;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. przepadam za zapiekanymi jajkami :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, odmienny sposób podania odświeża takie danie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię jajka w kokilkach, ale jem je rzadko. Bardzo nieekonomiczne jest rozkręcanie piekarnika na dwie małe kokilki...
    Robiłam taką małą wariację na ten temat. Jajka zapiekłam w bułeczkach.
    Zainteresowanych odsyłam do mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń