czwartek, 17 maja 2012

Tortille z kurczakiem i warzywami

   Tortille to kolejna smaczna potrawa, ale ... też kolejna potrawa, które nie lubi zdjęć... :) Czasem dostaję szału jak chcę zrobić zdjęcie, a nic mi nie wychodzi... wszyscy walą sztućcami, że chcą już jeść... a ja próbuję zrobić kolejne zdjęcia...

Składniki:

  • 8 placków tortili,
  • sałatka:
  • 1 ogórek zielony,
  • 1 pomidor,
  • 1 papryka czerwona,
  • 1/2 puszki kukurydzy,
  • 1/2 puszki groszku,
  • 1/2 puszki czerwonej fasoli,
  • 1/2 kapusty pekińskiej,
  • sos:
  • 400 ml jogurtu naturalnego,
  • 2 ząbki czosnku,
  • mięso:
  • 2 piersi kurczaka,
  • 2-3 łyżeczki przyprawy do gyrosa.
  Przygotowanie:



   Piersi kurczaka dokładnie myjemy, kroimy w kostkę, przyprawiamy przyprawą do gyrosa i smażymy na rozgrzanym oleju. Warzywa dokładnie myjemy i kroimy w kostkę: ogórka, pomidora oraz paprykę. Warzywa z puszki odsączamy. Kapustę pekińską myjemy i drobno kroimy. Mieszamy wszystkie warzywa ze sobą. Placki do tortilli podgrzewamy w mikrofalówce albo na suchej patelni. Nakładamy na środek sos czosnkowy, usmażonego kurczaka oraz sałatkę warzywną. Zawijamy tortillę i owijamy folią aluminiową. 



15 komentarzy:

  1. uwielbiam tortille:) tylko wole te mniejsze bo z takimi duzymi to mam ten problem ze mi sie na patelni nie mieszcza:(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez uwielbiam tortille i wlsnie dzis mam zamiar je zrobic.
    Zdjecie bardzo apetyczne, jesli mozna tak powiedziec i na tyle kuszące,ze zaraz zabieram sie do przygotowania pysznych tortilli.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. tez uwielbiam takie dania :) mniam

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się, strasznie ciężko zrobić jej dobre zdjęcie:) ale uwielbiam tortille:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jakaś zmowa :) Dziś juz na 3 blogach widzialam tortille! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh, wszyscy lubią, to i robią, ja też jakiś czas temu...szybkie, proste danie;)

      Usuń
    2. chyba znalazłam inspirację na dzisiejszy obiad :)
      dziękuje... zapowiada się pysznie ;)

      Usuń
  6. mmm uwielbiam taką tortillę! prosto i pysznie ;)
    najważniejszy jest smak, nie ma co się przejmować zdjęciem ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe, mam tak samo z fotkami;)
    grunt, że są prawdziwe, Aguś;>
    ...tortillę koffam, widzę, że i Ty;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie robiłam tortilli.Nie wiem po co ta folia aluminiowa?

    OdpowiedzUsuń
  9. Od siebie dodałbym odrobinę cebulki :) właśnie przyrządzam tortillę z tego przepisu z lekkimi modyfikacjami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja do swojej tortilli dodałam cebulkę :) i wyszło znakomicie! po prostu polecam. Tylko miałam problem mały z zawinięciem w rulon, ale jakoś podołałam ;)

    OdpowiedzUsuń